Libraria pe bicicleta

Sursa foto: www.tucsonvelo.com

Azi, după ce am ieșit cu fetița de la cursul intensiv de engleză, de la Shakespeare School (sediul din str. Tokio), am plecat să ne relaxăm în parcul din Kiseleff. E un izvor de liniște în inima Bucureștiului. Stăteam cu cartea în brațe, dar nu apucasem încă să o deschid. Îmi sună telefonul. La capătul celălalt sora-mea. Vorbim vrute și nevrute cam o oră. Inchid telefonul și îl pun în geantă. Mă hotărăsc să mai citesc ceva, chiar era interesantă cartea.

Nici nu apuc bine să o deschid la pagina la care am rămas, că în dreptul băncii pe care stăteam se oprește un baiat cu o bicicletă. În prima fază, aveam impresia că s-a pierdut și că este în căutarea unei direcții. Nu apucă să deschidă bine gura, că observ în coșul lui de la bicicletă vre-o 10-15 cărți. Mi-a spus că reprezină Librăria pe Bicicletă și că dorește să îmi arate câteva cărți. M-am uitat peste cîteva titluri. Erau câteva interesante, dar bugetul meu nu era pe măsura dorințelor mele.

Mi-a și recomandat câteva cărți din coșul pe care îl avea. Am dedus că pe alea le-a și citit. Copilul ăla chiar își cunoștea marfa, sau cel puțin așa mi-a părut la prima vedere.

Am ales o carte de la Editura Curtea Veche, care oricum o aveam eu trecută pe lista ”De cumparat - când bugetul este disponibil”. Mi-a spus prețul. Mi-a menționat că este negociabil. N-am negociat. Mi-a plăcut inițiativa lui.

Îmi venea să îl întreb unde era săptămâna trecută, când am stat în parc fără nimic de citit, pentru că mi-am uitat cartea acasă.

I-am sugerat să își pună totuși o reclamă pe coșul de la bicicletă, să nu-l considere lumea pierdut în spațiu. Mi-a spus că de cele mai multe ori se plimbă cu Libraria prin zona Parc Kiseleff - Herăstrău.

Am pus cartea cumparată în geantă și am continuat să citesc pe cea care o aveam deja începută. Încerc să mă abțin de la a începe 100 de lucruri și să nu termin nici unul.

Nu contează cum ajung cărțile la tine. Important este să le citești. Lectura ne îmbogățește vocabularul și spiritul de aventură. O carte citită e încă o viață trăită.
 Ție, unde îți place să citești?


Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest   

2 comentarii:

  1. Daca e iarna ador sa lenevesc in cada cu o carte buna. Vara caut umbra bancilor din parcuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... un cafe frape vara la umbră și un vin bun iarna în cadă?

      Ștergere

Părerea ta contează!