Perinute de stat pe jos - fa-ti singur acasa

perinuțe improvizate de stat pe jos




Venise zilele trecute fetita mea de la grădiniță și mi-a zis că ei îi este rece la fund. În primă fază n-am înțeles la ce se referă. Mă gândeam că îi este rece în colanți. Noroc că am început să pun mai multe întrebări și n-am îmbrăcat mai gros copilul. 





E faină idea să aduni în jurul tău copii și să le spui povești sau să faci alte activități de grup în care copii sunt puși să asculte și să interacționeze cu educatoarea prin cuvinte. Le dezvolta imaginația și rabdarea.

Am decupat ieri o plapumă prea mare, ca să fac una potrivită fetiței mele. Ce-a de anul trecut era prea mică și deja ne ieșeau picioarele pe afară. Vara s-a dus. Aveam oricum una în plus prin casă, prea mică pentru doi adulți și totuși prea mare pentru un copil. Așa că aveam 2 opțiuni: ori mă duc și cumpăr alta, ori tai una existentă și o redimensionez conform cerințelor. Am ales varianta a doua. Dacă alegeam prima variantă, la vară trebuia să îi găsesc și asteia un loc în șifonier și bineînțeles făceam o cheltuială inutilă de bani. Nu plouă afară cu bani. Ar fi fain, dar sa nu deraiem de la realitate.

se cos părțile componente
se surfilează pe dos



Alaturat sunt câteva poze din etapele de confecționare a husei.







Am scris pe perinuțe cu un marker special de textile, ca să fiu sigură ca vor rămâne perinuțele la grădiniță, în folosul copiilor și nu vor pleca la plimbare prin oraș. 


Care este povestea care îți aduce de aminte de grădiniță?



Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!