Nu trebuie sa fii CEO ca sa fii lider

Sursa foto: www.clker.com
Am trecut de dimineata printr-o intersectie in cartierul Dr. Taberei, Bucuresti. Plina de masini, dar nu in parcari si pe trotuarele din zona, cum e in mod obisnuit. Umpleau ca sarmalelel oala intersectiei.

Incepe concertul de claxoane. Imi zic in gand... nici cafeaua nu mi-am baut-o, nici nu m-am trezit bine. De ce se grabesc oamenii asa de tare?! Ok intarzii la servicii! Dar in fiecare zi? Trezeste-te frate mai devreme!

Nici unul nu intentiona sa dea un pic in spate sa fac loc celorlalti. Parca erau drogati... drogati de lipsa timp.

Bineintles ca era si un camion ceva mai mic de statura. Nu se putea altfel. Dupa 2 minute de zarva si injuraturi, camionagiul se da jos si incepe sa dirijeze traficul.

Ma uit ca la circ. Cu cata convingere le-a spus tuturor ce au de facut. Ma uit la numarul de la masina: BV.

Toata lumea a facut in tocmai cum a spus camionagiul. Peste nici un minut intersectia era goala. Fiecare plecase in treaba lui.




De ce se pierd bucurestenii in intersectiile nesemaforizate?

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!