Ziua 5 - fara gluten




Mic dejun - FARA gluten
- 1 iaurt natur 3% grasime (140 gr.)
- 3 linguri de cereale integrale de ovaz
- 1 lingurita seminte susan
- 1 lingurita seminte in
- 1 lingurita seminte chia
- 1 lingurita psyllium






Gustare - FARA gluten
- 1 kiwi














Masa de pranz - FARA gluten
- Piure de conopida







Gustare - FARA gluten
- 1 Mar





Cina - FARA gluten
Ciorba de loboda









De-a lungul zilei:
0 ml ceai verde + 1 felie de lamaie

- 500 ml cafea (3 lingurite de cafea macinata fara arome)
-  1 litru apa plata + 2 felii de lamaie




Concluzii: Offf.... :( AM intrat azi in Auchan in cautarea unor ingrediente pentru un cheesecake, in ideea de a face si cu si fara gluten. Plimbatul printre rafturi m-a ametit. Am luat-o razna. Vedeam peste tot E-uri si coloranti. Gasesc intr-un final raftul produselor fara gluten. :)))) banc sec. O parte din ele aveau in compozitie faina de grau. Pe bune? Au stat angajatiii si au stors glutenul din faina de grau? Nu-mi vine a crede. Oricum si ceea ce era fara gluten mi se pareau ca pret foarte scumpe. Nu ca ar fi ieftine intr-un alt magazin. Ma indoiesc.
Dupa niste statistici citite ieri pe net, cica 1 din 3 romani sufera de intoleranta la gluten.... si intr-un supermarket asa de mare doar atatea produse? O da.... era apa plata, jucarii, carti.... sa le mananci tu. Da, m-am ofticat! Sevrajul isi spune cuvantul.




Asa am gasit de cuvinta sa ma calmez pe la 7 seara... cu 6 briose de orez fara gluten. :(







ZIUA
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21


NOTA:
Nu sunt nutritionist. Tu cere sfatul unui expert sau incearca sa gasesti cea mai potrivita optiune adaptata corpului tau.
Eu fac experimente pe propriul meu corp.


Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!