Citeste o carte - Frumusete prin detoxifiere


Urat afara.... asa ca m-am  hotarat sa evadez intr-o noua carte, luata de data aceasta de la Biblioteca Nicolae Labis.

Frumusete prin detoxifiere
            de Kimberly Snyder






Cartea prezinta o varietate de informatii esentiale pentru sanatatea noastra. La inceput ne descrie corpul omenesc pentru a intelege cum functionam de fapt. Gasiti aici importanta alimentelor alcaline, combinarea corecta a alimentelor, rolul mineralelor si vitaminelor pentru buna functionare a a celulelor.


"Cartea lui Kimberly Snyder este o lectură obligatorie, care scoate în evidenţă importanţa introducerii în alimentaţie a cât mai multor legume şi fructe. Ea îi învaţă pe cititori cum să valorifice la maximum ceea ce mănâncă."
                   Dr. MEHMET OZ
Cartea a aparut tradusa in limba romana la editura Lifestylepublishing.

Apelând la doar câteva schimbări de regim alimentar:
• vei obţine o strălucire tinerească a pielii - am testat-o si pe pielea mea.... am descoperit ca sauna este una din solutiile pentru a revigora elastcitatea pielii si a elimina toxinele acumulate. Prin urmare mi-am achizitionat un costum de sauna.... yeeee... sa stiti ca il si folosesc si se vede diferenta. Pentru 35 lei cat am dat pe el.... si-a meritat banii.... doar perseverenta sa ma tina in priza.
• vei scăpa de acnee, petele de pe ten şi riduri
• vei avea un păr cu un luciu sănătos şi unghii tari
• te vei descotorosi de kilogramele în plus şi nu vei mai calcula niciodată caloriile! - si da kg se acumuleaza de la mancat punct.

Kimberly Snyder
Sursa foto:
www.kimberlysnyder.net

Kimberly Snyder este membră a Asociaţiei Naţionale a Nutriţioniştilor Profesionişti şi a Asociaţiei Americane a Consultanţilor în Nutriţie.


"Sanatatea trebuie sa fie profunda, de durata, sa aiba magnetism si sa vina din interior."
        Kimberly Snyder





Linkuri utile:
www.lifestylepublishing.ro
www.kimberlysnyder.net




Ai citi o carte buna de nutritie si detoxifiere?
Recomanda-mio sa o citesc si eu intr-un comentariu mai jos.

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!